Oslovte zákazníky PR článkem

Nikdy neříkejte nikdy. Ani v případě Vašich firemních stránek na internetu. Neříkejte si, že se Vám snad nikdy nepodaří prorazit na trh bez velkých obtíží a mohutného úsilí, která jsou zaštítěna docela vysokou sumou peněz. Asi neznáte moc PR článků!

weby

Ukončete neefektivní činnost
Zanechte protivného a nespokojeného brblání pod vousy a přemýšlejte. Existuje něco, co jste ještě nezkusili? Určitě ano, když pr články nepoužíváte. Nebo je možné, že je používáte a hrdě jim tak říkáte. Ale kvalitně napsaný a cíleně zaměřený PR článek není to, že napíšete klasickou tiskovou zprávu. Nebo něco sesmolíte a dáte do tisku. Na to jsou machři, kteří nedělají nic jiného, než to, že vkládají svou kreativitu a literární dovednosti do obsahu textu, který sepisují přímo na tělo firmě, která je o to požádá.

Jde Vám spíš o cenu za služby?
A že se Vám kvalitní práci nechce platit? To je věc druhá. Musíte si ujasnit, co vlastně chcete.

  • Chcete funkční web, který potenciální nakupující zákazníci rychle a snadno najdou?
  • Nebo chcete, aby kvalitní text psaný konkrétně pro Vaše produkty našel své čtenáře, a následně se na ty Vaše firemní stránky podíval?
  • Chcete zaujmout kvalitním a hlavně poutavým textem, a zároveň přivolat návštěvníky na Váš firemní web?

média
Potom si rozmyslete, zda se sami budete snažit o nemožné, nebo necháte připravit revoluční PR články pro Váš web profesionálem. A tím pádem budete investovat. Stačí k tomu kalkulačka a odhad, který Vám marketingové oddělení vypočítá ze statistik z minulých období. Není to nic složitého. Nakonec chcete mít přehled o obratu a návštěvnosti webu, abyste věděli, jak se Vám doopravdy vede. A zda jsou Vaše kroky efektivní a přinášejí úspěšnost, nebo ne?
Dejte prostor kvalitně napsaným PR článkům a potom si nechte vyjet statistiky, které sledujete. Nebudete snad ani věřit svým očím, až budete číst ta čísla! Je to přesně to, po čem toužíte. A tento nástroj je tím pravým, co potřebujete, když selhalo všechno ostatní, nemyslíte?